I'm very lucky ,you besides me,
I think nothing's gonna change my love for you,
Because two is better than one,
That day you told me that "fall for you"
the lyrics in the phrase
"because a girl like you impossible to find"
then i say,thank you... dear...
I feel wonderful tonight...

2010年10月20日星期三

滋养痘痘中...

考试将近...
没信心的我,
滋养着痘痘在成长,
繁殖,破裂,留疤...
现在还失眠中...

我的脑袋呀...
快给灵感我吧...
闪过也好啊...
zzzzz...
走了两天街,
花了很多钱..
但是不知有没有效果....头爆...

今天听到我有位知己的感情问题,
觉得爱情真的没有单方面的问题.
最重要的还是坦诚和信任...
也让我想起了我的他...

今晚他没回我信息,
应该是他太累了...睡着了...
因为以往他都回12点多醒来温习...
突然好想念他哦...
他有感觉到吗?

没有评论:

发表评论