I'm very lucky ,you besides me,
I think nothing's gonna change my love for you,
Because two is better than one,
That day you told me that "fall for you"
the lyrics in the phrase
"because a girl like you impossible to find"
then i say,thank you... dear...
I feel wonderful tonight...

2010年5月25日星期二

前几天我梦见了她...
在梦里他只对我笑,
什么也没说就走了....
是否是要告诉我你过得很好?

母亲节那个星期三,
我放学后
买了一束漂亮的花去看她,
一样的
告诉她我们的近况...
还有
一定要报梦让我知道你过得好不好?!

我记得
每当我去看望她时,
风就会吹得特别凉...
特别温暖...
仿佛她在欢迎我的到来...

他也离开我们三个月了~
但我还是有种不真实的感觉...
他真的离开了吗?
怎么还常常出现在我脑海里?
梦里?
思念里呢?

没有评论:

发表评论