I'm very lucky ,you besides me,
I think nothing's gonna change my love for you,
Because two is better than one,
That day you told me that "fall for you"
the lyrics in the phrase
"because a girl like you impossible to find"
then i say,thank you... dear...
I feel wonderful tonight...

2010年5月31日星期一

今天一早就驾车进厂...
朋友~我永远祝福你~~
它虽然跟我不是在一起很久,
才10个月...
但是看到你受伤,
真的没一天睡的安...

送它进厂后,
就搭车去上课,
讲真的我真的太依赖它了。
以前很喜欢搭巴士的我...
不过都要怪本地的交通不方便。

放学后外面下着恐怖的大雨,
虽然有雨伞,
但是还是避不过那突然其来的车轮水...
真是·#¥%…)*—……%¥·¥%·%……¥—
挨过那又饿,又冷,又重漫长的
一个小时才终于等到巴士...
回到jusco已是5点了...
超级浪费我的时间...

幸好那厂准时交车,
回到家已是六点了,
当你觉得很累时,
特别多东西做的咯....
哈哈...

不过最重要是谢谢伟文...
从开始到拿车都是他帮忙的...
谢谢谢谢...
真是谢谢...

没有评论:

发表评论