I'm very lucky ,you besides me,
I think nothing's gonna change my love for you,
Because two is better than one,
That day you told me that "fall for you"
the lyrics in the phrase
"because a girl like you impossible to find"
then i say,thank you... dear...
I feel wonderful tonight...

2010年7月24日星期六

finally...

星期四跟niko走街...
败了我在前几个月就想买的make up box...
finally..终于...
买了...
我要跟那跟了我一年的化妆箱说声
:“对不起,因为你实在太重了.
不过我不会把你抛弃,只是装我其他不用带的化妆品。”



之前问过原价是rm189。
那时心大心小...
回家后又一直想着他...
这次有心理准备要用那笔钱去买,
结果意外的有折扣...after discount is rm119
听到价钱后,
我再确定货没问题就买下来了...
哈哈...

没有评论:

发表评论