I'm very lucky ,you besides me,
I think nothing's gonna change my love for you,
Because two is better than one,
That day you told me that "fall for you"
the lyrics in the phrase
"because a girl like you impossible to find"
then i say,thank you... dear...
I feel wonderful tonight...

2009年7月20日星期一

生意难做...

唉。。。
真是生意难做啊。。。
今天,
被客人摸胸...
事情是这样的...
有个客人问我F CUP COOKIES的东西,
是现在最流行的丰胸饼干,
一开始我就说他的成份和好处咯。。。
过后我就说我也有吃过,
但现在停了一个月多,
但还是不会小回,
过后那客人就说给我feel下,
我还没有来的急反应,
她就按下去了,
还要上两下,
下两下。。。
过后幸好她有买,
但是没想到我为了生意忍了过来...
呜....
真是生意难做啊...

没有评论:

发表评论